UDOSTĘPNIJ
fot. Wikimedia/Vladimir Kirakosyan

Takiej wojny w Polsce jeszcze nie było. Dyskonty rywalizują ze sobą już niemal we wszystkim. Internauci nie mogą jednak wytrzymać ze śmiechu, patrząc na to co tym razem wywołało batalię.

Władze Biedronki zdecydowały się na powrót „Świeżaków”, maskotek które klienci mogą otrzymać za wydanie określonej kwoty w dyskoncie. Konkurencyjny Lidl postanowił podkraść ten pomysł.

Nie dość, że również będzie rozdawał maskotki, to w dodatku będą one miały wyjątkowo zbliżoną nazwę. „Lidlaki” mają pojawić się w sklepach sieci już w poniedziałek.

Jakby tego mało maskotki będą wyglądały niemal identycznie jak te z Biedronki. Bitwa na pluszaki wywołała rozbawienie wśród internautów.

Nie mogli wymyślić nic oryginalnego? Tylko czekać na oszołomiaki i kauflandaki – zadrwił jeden z internautów.

źródło: natemat.pl

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również